Ford

Ford Sierra 2.0 OHC – 5000 zł

Ford Sierra 2.0 OHC

OGŁOSZENIE GRZECZNOŚCIOWE, KONTAKT TYLKO TELEFONICZNY POD NUMEREM:

607 sześćset dwadzieścia 673 – Pan Antoni.


Jest to starsza osoba, nie wiem jak radzi sobie z SMSami więc polecam dzwonić.
Cena orientacyjna – do ugadania z właścicielem.
Samochód do obejrzenia we Wrocławiu.

Jest to Ford Sierra pierwszej generacji z silnikiem 2.0 OHC / Pinto (blok 205) na gaźniku Webera.

Wyposażenie- golas.

Jeśli ktoś szuka idealnego auta, to nie tutaj.
Auto ma 36 lat i to widać po zmęczonym lakierze i wychodzącej gdzieniegdzie korozji, która miejscami była już naprawiana.
Mimo tego sprawia wrażenie trzymającego się kupy i nadającego się do użytku lub odbudowy.

Na zimno auto odpaliło na dotyk, silnik nie wydaje podejrzanych dźwięków, nie telepie się, po zdjęciu korka wlewu oleju nie dmucha olejem czy dymem.
Również z wydechu przy przegazówce nie widać kolorowego dymu, tylko nieco pary wodnej (auto po postoju w wilgotny dzień).
Silnik jest miejscami zapocony ale nie widać, żeby się jakoś mocno z niego lało.

Wg właściciela w ostatnim czasie robione były: drążki, tarcze + klocki; bębny + okładziny; układ wydechowy, zbiornik paliwa był zakładany nowy 2-3 lata temu podobnie jak aparat zapłonowy.
Z tego co mówił to ostatnio też coś miał naprawiać/wymieniać więc możliwe że liczba usterek się zmniejszyła / doszły nowe części.

Auto stoi na 13″ stalówkach z oponami letnimi które mają sporo bieżnika, właściciel dorzuca też kpl. zimówek które podobno również są w bdb stanie.

Wady mechaniczne które podał właściciel: podobno skrzynia nieco wyje (daje drugą), prawdopodobnie do wymiany jest kostka stacyjki ponieważ czasami jak auto się zagrzeje to trzeba odpalać „na krótko”.
Ja zauważyłem też, że poci się tylny dyferencjał (właściciel też ma zapasowy z tego co pamiętam) oraz chyba była lana woda do układu chłodzenia bo w zbiorniczku wyrównawczym mamy rudy nalot.

Właścicel do auta dorzuca wspomniane już wcześniej rzeczy oraz inne które znajdzie- 2 lub 3 gaźniki, kierunki, jest też obudowa kolumny kierowniczej która jest zdemontowana na zdjęciach, oryginalny znaczek „Sierra” oraz inne skarby.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *