Mercedes

Mercedes T124

Mercedes T124

Hajli hallo, dziad z roku 89 więc wąska listwa. Motor dwa i pół wolnossące trawiące gnojówkę Skrzynia automatyczna. Pali wiosna, lato, jesień  wrzesień na widok kluczyka. 
 
A aucie zrobione parę rzeczy za mojego użytku :
 
01.2020: klocki przód, górne mocowania amortyzatorów przód, płukanie układu chłodzenia (tu ciekawa historia). 
 
02.2020: filtr hydrauliki skrzyni biegów (komplet) wraz z nim wymiana oleju, małe tuleje tylnej ławy (faktura do wglądu). 
 
05.2020: obejmy i poduszki stabilizatora, elementy mocujące stabilizatora, sprężyny zawieszenia przód, tuleje wahaczy lewa i prawa strona, zestaw montażowy amortyzatora tj osłony i odboje, drążki kierownicze  komplet a po tym wszystkim ustawiona zbieżność. (faktura do wglądu) .
 
07.2020: amortyzator drgań tzw kiwaczka, pełen serwis olejowo filtrowy (olej 10w40, nowy filtr paliwa, filtr wstępny paliwa, powietrza, oleju bla bla bla). 
 
Zakonserwowane progi, podest akumulatora. 
 
Zabezpieczone pod zbiornikiem płynu spryskiwaczy – acz tu już ruda szmata zjadła trochę fartucha.
 
Dyferencjał cichy. 
 
Podszybie i komora wyczyszczone z liści innych cudactw. 
 
Opłaty – przegląd techniczny 29.01.2022, OC 26.03.2021r.
 
Na wyposażeniu elektryczny szyberdach (sprawny), prawe lusterko elektr, centralny zamek z pilota, wspomaganie, hak (wbity w dowód), nivo, dociąg tylnej klapy, grzany zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, podgrzewana tylna szyba i lusterka. 
 
Progi na swoim miejscu (org mocowania lewarka ogarniał poprzedni właściciel- zrobione dobrze, z głową ) , mocowanie wózka git. Podsufitka nie wisi, jest cała i czysta. 
 
Auto garażowane u mnie jak i u poprzedniego właściciela. Jakieś purchle na klapie tył, drzwiach, błotnik przód . Rysy też się znajdą, wgniotki również. Dwa komplety kół (pony w bdb stanie), parę gratów idzie razem z autem (kierunkowskazy, stacyjka, bezpieczniki ceramiczne etc) 
Auto nie jest idealne..
Do wymiany uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka misy olejowej, czerwony bezpiecznik gdyż podświetlenie kokpitu mówi nie. 
Podczas kasowania dziennego przebiegu na liczniku spadła ośka z zębatki, więc przy okazji czerwonego bezpiecznika też temat do ogarnięcia. Siłowniki tylnej klapy trzymają kiedy chcą. 
Płyn wspomagania wraz z filtrem też do wymiany (wygląda dobrze, zaś nie wiem kiedy był wymieniany, wspomaganie działa wzorowo, płyn wygląda dobrze). 
Fotel kierowcy w innym kolorze – takie smaczki ujrzałem po ściągnięciu pokrowców. 
Zapewne dokładniejsze mycie wnętrza jak i spolerowanie tego auta nada mu świeżości aczkolwiek obecny stan miło ukazuje historie jaką ten dziadek posiada.
Nawet poczułem dziwny sentyment do tej kamienicy tfu. 
 
Dwa komplety kół(nie samych opon) lato/zima na felgach stalowych (oryginalne felgi dedykowane do touring’a).
Dwa komplety dywaników welur/guma. 
Dwa piloty centralnego zamka.
 
Auto można obejrzeć w Szczecinie / co jakiś czas w Goleniowie po wcześniejszym kontakcie.
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *