Opel

Opel Omega 3.2 V6

Opel Omega 3.2 V6

Na sprzedaż jest Opel Omega z silnikiem o pojemności 3.2 l. Auto jest w moim posiadaniu od ponad 2.5 roku. Kupiłem je z przebiegiem 236 000 km. Po około pól roku założyłem instalację LPG STAG 300 z wlewem pod klapką. Ponieważ autem robię ok 30 tyś km rocznie, zależało mi na jego względnej sprawności technicznej. Tak też było Omega zawsze dowiozła mnie z punktu A do punktu B dając przy tym dużo frajdy.
 
Za mojej kadencji zostały zrobione następujące rzeczy:
-zregenerowane lampy przednie, nowe żarniki, regulatory, środki lamp zostały pomalowane na czarno
-wymieniony akumulator, jeszcze na gwarancji
-zawieszenie przednie na poliuretanach, wymienione amortyzatory i łączniki, sprężyny Irmscher (oryginalne gratis)
-wymienione katalizatory katalizatory oraz tłumiki środkowe, potem przelot (ładny dźwięk V-ki nie męczący w trasie)
-wymieniony czujnik położenia wału oraz nowa pompa paliwa (to ona okazała się wina)
-zregenerowany rozrusznik
-przy okazji rozrusznika wymieniona poduszka silnika
-dołożone gniazdo zapalniczki, 2x USB oraz woltomierz
-dołożone gniazdo AUX do oryginalnego radia
-wymienione klocki hamulcowe przednie
-odma – bolączka tych silników została rozebrana, wyczyszczona i przerobiona tak, że nie powinno być już z nią problemów (patent z forum omegi)
-nowy termostat
-w tym roku kupione nowe zimówki 
 
Wady:
-Opel
-ogólny wygląd auta. Ponieważ cały lakier jest oryginalny, na aucie są różne wgniotki oraz obcierki, taką już ją kupiłem, najświeższe uszkodzenie znajduje się na tylnym zderzaku, ktoś wjechał mi w dupę na parkingu, dosyć poważnie go uszkadzając i gnąc przy tym końcówkę wydechu
-korozja, wychodzi głownie na klapie oraz tylnej lewej podłużnicy, poza tym jak na omegę, mogę obiektywnie stwierdzić, że jest dobrze, nadkola tylne, przednie podłożnice i podszybie w bardzo dobrym stanie, dywaniki suche nawet po wielogodzinnej jeździe w deszczu.
-wyskakuje Check Engine, komputer pokazuje którąś z sąd lambda. Dodaję dwie na podmiankę.
-błąd poziomowania reflektorów, dodaję czujnik na wymianę
-brak wskazania temperatury zewnętrznej
-wyskakuje komunikat i stanie płynu chłodniczego, mimo maksymalnego poziomu, prawdopodobnie czujnik w zbiorniczku padł 
-centralny zamek w tylnych lewych drzwiach nie działa
-spory wyciek spod lewej pokrywy zaworów, prawa jest suchutka
 
Wiadomo, że samochód nie jest idealny, inaczej nie trafiłby na giełdę złomnikową, ale bez wahania byłbym w stanie pojechać tym samochodem w najdalszy zakątek europy (co z resztą wykorzystywałem przy licznych wyprawach na wakacje ze znajomymi). Zdjęcia z końca października. Cena na oplowskich alufelgach z zimówkami. 
Możliwość obejrzenia samochodu na Podkarpaciu, Małopolsce, Śląsku i Opolszczyźnie, bo dosyć regularnie bywam w tych regionach.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu,
OC 30.04.2020
PT 20.09.2020
Nr tel. 668 264 zero dwadzieścia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *