Renault

Renault Twingo

Renault Twingo

Sprzedam Renault Twingo z 2000 roku.

Samochód posiadam od grudnia 2018 i w tym czasie w aucie było robione:

– wymieniony rozrząd z pompą wody,
– wymienione opony na całoroczne fulda multicontrol,
– wymieniony próg od strony kierowcy (drugi jest ok),
– wymieniony wentylator nawiewu (stary skwierczał i denerwował),
– wymieniony czujnik prędkości (nie działał licznik),
– wymienione klamki wewnętrzne, stare były połamane,
– wymieniony czujnik położenia wału (myślałem, że przez to te obroty falują, ale to nie to),
– wymieniona przepustnica na taką od Clio, z odkręcanym (wymienialnym) silnikiem krokowym,
– wymienione przewody wysokiego napięcia i świece,
– wymieniony katalizator na nowy, był wycięty przez kogoś przede mną ;/,
– zamontowany centralny zamek, sterowany z pilota (na drzwi boczne, bagażnik niestety z kluczyka),
– zamontowany czujnik parkowania tył. (piszczy ze zwiększaniem się częstotliwości wraz ze zbliżaniem się do obiektu)

no i normalne rzeczy ekspoatacyjne jak olej, filtry, wycieraczki itp. (Ale olej warto byłoby niedługo wymienić)

Auto jest w najbiedniejszej wersji wyposażenia, tj. korbotronik, bez wspomagania, ale wnętrze jest w całkiem niezłym stanie.
Radio nieoryginalne, działające (nie działa chyba odczyt CD, nigdy nie używałem)

Z wad:

– silnik się poci (ale nie ma problemu z olejem, nie trzeba było dolewać ani razu),
– faluje na niskich obrotach, np. po dojechaniu do skrzyżowania (ale nie gaśnie) i stabilizuje się po ok. 10 sekundach,
– wybierak skrzyni biegów nie jest już najprecyzyjniejszy,
– hamulec ręczny działa, ale linka jest bardzo naciągnięta, dosłownie na dwa ząbki się zaciąga,
– tylny hamulec (ale nie pamiętam czy lewy czy prawy jest słaby, przegląd przeszedł, ale trzeba obserwować, a najlepiej sobie naprawić,
– fotel pasażera nie przesuwa się przód/tył,
– jak się wjedzie w jakąś dziurę, albo zjedzie za szybko z krawężnika to dość głośno słychać sprężynę zawieszenia, ale cóż, 20 lat po łódzkich drogach.
– słabawy akumulator (auto stoi obecnie nieużywane)
– ktoś majstrował przy przebiegu wcześniej, na liczniku jest obecnie 165 300, ale realnie pewnie 180 000.

Auto nigdy mnie nie zawiodło i zawsze zawiozło do pracy i z pracy, czy do sklepu.

OC jest do lutego 2021 (opłacone w całości) a przegląd do 2020-11-27

Myślę, że jeszcze komuś posłuży jako wozidełko. Auto jest bardzo fajne do miasta, średnie spalanie miałem 6,5 litra. No i wbrew rozmiarom zewnętrznym jest bardzo obszerne w środku.


rej: EL00787
VIN: VF1C066M522179796
pierwsza rejestracja: 16.05.2000

tel: 732 152 sto pięć

cena: 2000 zł

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *