Saab 900S
Saab 900S MY94, jeden z pierwszych wypustów auta w nadwoziu po legendarnym krokodylu, czyli 900NG (new generation) .
Auto piękne w swojej prostocie- nie ma nawet obrotomierza:) Wyposażone w saabową- legendę, jedyny silnik seryjny bez balansu, czyli B206I, czyli 2.0i 133KM- wkładany przez pół roku i tylko w tym modelu.
„Białas”, bo tak go nazywamy w domu, kupiony przeze mnie w połowie 2018 roku na tzw. „dupowoza”- szkoda mi na jazdę do marketu pozostałych Saabów turbo…
W wyposażeniu oczywiście są elektryczne szyby, lusterka z podgrzewaniem, halogeny, tempomat i klimatyzacja manualna, której nie zdążyłem zrobić, ale kupiłem już nowy parownik wraz z osuszaczem oraz felgi 16stki Vikingi z oponami wielosezonowymi z 20016roku 🙂
Z rarytasów auto wyposażone jest w tapicerkę skórzaną z fotelami elektrycznymi wraz z 3 pamięciami ustawień fotela kierowcy oraz kanapę z wbudowanymi fotelikami dla dzieci powyżej 3 roku życia- super opcja dla większych dzieciaków, aby jeździły i wszystko widziały:)
Auto wyposażone w gaz- średnie spalanie z 15tys. przejechanych przez nas km to niecałe 11 litrów LPG.
BT do 12/2020, OC do 10/2020 i butla LPG do 2023 roku.
W aucie przez okres prawie dwóch lat z rzeczy ponad normę regenerowałem alternator, wymieniłem pasek osprzętu oraz zakupiłem nowy akumulator.
Blacharsko jak na 900tkę jest super- widać, że „białas” ma kilka odcieni, ale nadkola zrobione były przez moją poprzedniczkę 3 lata temu i fajnie się trzymają. Nowie kielichy tylne też dobrze ogarnięte, więc dwie największe bolączki blacharskie zrobione na lata. Zainfekowane są doły drzwi- norma w 900, Od dołu dziur nie ma- można spokojnie podnosić auto za podciągi 🙂
Do zrobienia z rzeczy, które mi zostały: opadająca podsufitka + ogarnięcie klimy (tak jak pisałem, nowa chłodnica jest już kupiona)
pozdrawiam
tel: sześćset 363 553– pisać smsy, z racji wykonywanej pracy będę oddzwaniał w miarę możliwości.