VW Polo Variant
Kupiłem go w październiku, w celu przejeżdżenia czasu potrzebnego na remont mojego innego auta i z tej roli wywiązał się bezproblemowo. Jako że woziłem nim też moje dziecko, w związku z tym zadbałem o bezpieczeństwo i bolączki które samochód posiadał. Wymienione/kupione zostały:
– termostat, króciec ukł chłodzenia, nowy płyn.
– komplet kół zimowych 185/60/14 na stali – 2x profil, 2x dębica frigo.
– poprawiony wydech – wieszaki, zaspawana dziura.
– pasek alternatora.
– osłona przegubu wew lewego, przegub wew prawy z osłoną.
– przewody hamulcowe elastyczne z przodu, odpowietrzony układ i wlany świeży płyn.
– filtry gazu, filtr powietrza, filtr przeciwpłykowy.
– wycieraczki przód.
– lewy tylny mcperson.
– zamontowane ładniejsze wyprane fotele i kanapa.
Opłaty auto posiada – OC świeżo wykupione od 07.01, na 2 raty, zapłacona 1 rata, przegląd do lipca.
Spalanie średnio waha się od 9-10l lpg na 100km.
W wyposażeniu posiada elektryczne szyby przód, centralny zamek sprawny, klimatyzacje, wspomaganie kierownicy.
Auto na zdjęciach wygląda lepiej niż w rzeczywistości – tu i ówdzie podrapane, obite, wgniecione, ale jedzie prosto, progi i podłoge ma na swoim miejscu. Korozji ogólnie ma bardzo mało, na pewno jeszcze posłuży.
Do auta jest drugi zestaw kół – alusy + opony 14″ – szału nie robią, ale są.
Wady:
– brzydko pomalowane drzwi z prawej strony (tak już kupiłem).
– odprysk na przedniej szybie (nic się z nim nie dzieje – tak już kupiłem).
– niedziałającą szybę od strony pasażera.
– klima nie działa – po włączeniu silnik podbija obroty, ale sprężarka nie startuje.
– skończyła się legalizacja butli.
Cena 2600 zł do niewielkiej negocjacji.