Fiat

Fiat 126p EL

Fiat 126p EL

Witam !
Posiadam na sprzedaż fiata 126p elegant.
Poczciwego maluszka zakupiłem parę lat temu. Jest już u mnie kilka sezonów. Jeździłem nim przed ingerencją mechaniczną jak i jeżdżę po. Fiat po zakupie był po prostu zwykłym, dziurawym maluchem. Kupiłem go bo od dzieciństwa chciałem mieć swojego malucha. Dziadek miał, ojciec miał to i ja chciałem mieć, dlatego trafiło na niego jako na drugie auto w moim życiu. Początkowo stał w garażu i był jeżdżony sporadycznie, brak przeglądu i wiele niesprawnych elementów powodowało, że jazda nim nie była przyjemna ani legalna. Pewnego dnia po prostu zapadła decyzja o odbudowie i ratowaniu malucha. Fiacik został całkowicie rozebrany. Ostatnia śrubka została wyjęta i buda została wypiaskowana. Po piaskowaniu ukazało się to co musiało się ukazać. Dziury praktycznie na całym samochodzie czy dach wymagający nałożenia dużej ilości szpachli. Zmusiło mnie to do zamontowania faltdachu z twingo. Buda została uratowana i dziury z karoserii zniknęły. Położony został lakier na całym samochodzie z palety seata lata 90te. Podwozie natomiast zostało zasmarowane konserwacją. Buda była goła co za tym idzie wszystko na wierzchu więc grzechem było nie założyć nowych podzespołów zawieszenia, układu hamulcowego, kierowniczego, zawieszenia i paliwowego. Dokładnie wyglądało to tak :
Układ hamulcowy :
Nowa :
-pompka hamulcowa
-tarcze kotwiczne
-przewody miedziane
-przewody gumowe
-szczęki
-tłoczki
Układ kierowniczy :
Nowe :
-drążki kierownicze
-zwrotnice po regeneracji
Układ zawieszenia :
Nowe :
-wahacze
-amortyzatory przód
-amortyzatory tył
-sprężyny
-elementy gumowe
Układ paliwowy :
Nowe :
-bak
-przewody paliwowe

Fiacik był pomalowany i uzbrojony we wszystkie układy. W silniku nie było ingerencji. oprócz zrobienia głowicy i regulacji zaworów. Została zdjęta i przywrócona do stanu fabrycznego. Maluszek dzięki temu chodzi bardzo ładnie. Równo pracuje i jest na prawdę żwawy jak na serie. Olej został wymieniony za równo w nim jak i w skrzyni biegów. Nowe świece i przewody wysokiego napięcia również znalazły swoje miejsce.

Środek został wyprany. Wykładzina wygląda jak nowa po praniu efekt na prawdę zadowalający. Fotele są całe, ale nie są perfekcyjne. Podsufitkę od twingo posiadam, kwestia montażu i faltdach od środka też wygląda schludnie po zabudowaniu części montażowych. Tunel środkowy został zintegrowany z tunelem od cc, ale nie jest to rewelacja. Zderzaki p4 i lampy bambino. Posiadam na stanie elementy które pasują do tego modelu i jak najbardziej oddam razem z samochodem. Z przodu zamontowane przekaźniki więc żarówki h4 dają radę i oświetlenie na prawdę jest mocne.

Maluch nie jest idealny, wymaga trochę pracy, ale jeszcze więcej jest już zrobione. Idealna baza do dalszego grzebania. Idealny samochód po prostu do jazdy na codzień. Zima/lato woził mnie bez problemu. Wrażenia z jazdy niezapomniane.

Samochód stoi na czarnych blachach, ale nie jestem jego pierwszym właścicielem. Posiadam umowy potrzebne do zarejestrowania samochodu. Taka sytuacja spowodowana jest zagubionym dowodem rejestracyjnym, ale udałem się już do odpowiedniego urzędu w Sosnowcu i mam potwierdzenie pozwalające rejestrować fiata bez żadnych problemów. Przegląd jak i OC aktualne do czerwca.

Cena podlega negocjacji. Jeżeli znajdzie się ktoś chętny na pewno się dogadamy. Nie jest to moje jedyne auto.
Możliwa zamiana za motocykl z czasów PRL typu MZ lub CROSS ewentualnie fanty do golfa mk1/mk2 fotele recaro, swapy itp.

 

Lokalizacja to Brzeziny-Kolonia 

42-263
Telefon 665 851 sześć sześć osiem

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *