Fiat

Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento Young z 1997 r. z przebiegiem 110300 km. Silnik R4 899 ccm, 29 kW, na monowtrysku (pojedynczy wtryskiwacz). Badanie techniczne ważne do 30 stycznia 2022 r.; OC ważne do 24 marca 2022 r. (opłacone w całości, ale po zakupie trzeba poinformować ubezpieczyciela o nowym właścicielu). Zakupione w Polskim salonie przez mojego brata i pierwszy raz zarejestrowane 31.01.1997 r. Po śmierci brata w 2004 r. auto formalnie stało się własnością mojej szwagierki od której odkupiłem to auto w 2017 r. Formalnie jestem trzecim właścicielem tego pojazdu, ale z opisu powyżej jasno wynika, że auto jest w rodzinie od początku.

Auto od nowości do lutego 2021 r. było garażowane (w lutym kupiłem sobie nowe auto, które zajęło miejsce w garażu). Auto miało zakonserwowane podwozie i profile wewnętrzne. Konserwacja odświeżona po tegorocznej zimie. Auto jest w dobrym stanie blacharskim – nie posiada oznak korozji albo są one znikome, ale pod względem lakierniczym pozostawia wiele do życzenia – poprzednia właścicielka decydowała się na samodzielne malowanie auta i na drzwiach i na masce lakier jest bardzo słabej jakości. Starałem się to ująć na zdjęciach.

Z wyposażenia auto posiada:

– działający centralny zamek,
– rączki nad głową dla kierowcy i pasażera,
– fabryczne radio,
– pełny oryginalny zestaw z bagażnika: koło zapasowe z oponą Michelin, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, oryginalny zestaw lewarka wraz z kluczami wkładanymi w koło zapasowe,
– uchylne tylne szyby
– półkę przy lewarku skrzyni biegów
– materiałowe obicie na drzwiach w kolorze tapicerki foteli (nie zawsze było to takie oczywiste)
Auto jest praktycznie w pełni oryginalne.

Z ciekawostek to ostatnio auto zostało wraz z Cinquecento syna odstawione do detailingu, gdzie zostało bardzo dokładnie umyte, tapicerka foteli i wykładzina została wyprana odkurzaczem piorącym, wyczyszczone zostały elementy ze sztucznej skóry jak i elementy plastikowe. Potem auto zostało jednostopniowo spolerowane celem usunięcia największych wad lakieru.

Z mankamentów tego auta można wymienić:
– opisany wyżej stan lakieru
– uszkodzenia foteli (były one jednak na bieżąco naprawiane domowymi sposobami; ich obecny stan starałem się ująć na zdjęciach)
– wymienione oparcie tylnej kanapy, które jest w innym kolorze (poprzednie się zabrudziło, więc korzystając z okazji na zakup wymieniłem całe oparcie),
– auto czasem na zimnym puści dymka, ale nie odnotowałem jakiegoś ponadnormatywnego zużycia oleju (między wymianami dolewałem około 2 litrów)
– czasem zacina się zamek w klapie bagażnika i bagażnik można wtedy otworzyć tylko wajchą przy siedzeniu kierowcy (najpewniej zapadki zamka do wyczyszczenia albo poprawienia)
– czasem po myciu na lakierze robią się zacieki i trzeba je ręcznie spolerować woskiem.

W razie gdyby komuś było potrzebne zdjęcie konkretnego elementu to proszę śmiało pisać – wykonam i podeślę.

Zapraszam do kontaktu (telefon jest wskazany przez mojego syna).

698 osiemset dwanaście 854

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *