Volvo

Volvo v70

Volvo V70

Dzień dobry.
Cena: 5000 (jestem otwarty na negocjacje ale nie zamieniam się – mam drugie auto)
2.5T lpg
Z racji wyczerpania mojej cierpliwości wystawiam moje niedawne daily na sprzedaż.
Generalnie jest to cudowne i uzależniające auto – ale kiedy ma się garaż, czas, chęci i umiejętności by sobie przy nim grzebać. Ja nie mam żadnego z wyżej wymienionych. Przez ostatni rok spędziliśmy wiele wspaniałych chwil w trasie, gdzie Volvo nigdy nie zawiodło i zawsze posłusznie dowiozło do celu. Nigdy nie miałem potrzeby „upalania” go – służył mi głównie do trzaskania trasy Warszawa – Gdańsk, które robiłem mając 110km/h na tempomacie.
Ale nas interesują inne rzeczy. Zacznę od plusów
– Na akumulatorze
– Grzane tyłki przód (działają jak wściekłe)
– Ożywiłem klimę i działa
– Zregenerowane półosie przód
– 4 elektryczne szyby (działają)
– Tempomat działa
– Nowe zaciski z przodu
W maju niestety miałem spotkanie z sarną, co skończyło się wymianą pasa przedniego, błotnika i reflektorów.
Wcześniej został zregenerowany alternator, wymienione wszystkie czujniki abs, zregenerowane półosie i maglownica.
Nowy mapsensor od gazu.


Przebieg: Na zegarach 257000km
Przegląd do grudnia 2022
OC do sierpnia 2023 (opłacona jedna rata – druga ok. 250zł)
Auto stoi na 17 calowych felgach w stanie względnym – do odświeżenia. Na oponach Nokian Weatherproof rocznik 2021 – kupiłem jako nowe tuż po zakupie auta. Na zimę drugi komplet zimówek na felgach stalowych 16 calowych. Opony raczej śmietnik, ale odważni mogą spróbować się przebujać sezon czego nie polecam.
I tutaj przechodzimy do minusów:
– Na akumulatorze
– Auto lubi zakopcić na niebiesko (zapewne przez turbo do regeneracji)
– Klima działa i mrozi ale niestety sprzęgło kompresora do regulacji ponieważ lubi się wyłączyć
– Katalizator niestety ukradli
– Sterowanik abs do naprawy. Na komputerze wyszło, że to były czujniki, jednak po wymianie na nowe błąd abs i esp dalej występuje. Czasem błąd nie wyskakuje i abs wtedy działa poprawnie. Stąd moje przypuszczenie odnośnie sterownika.
– W ostatnim czasie skrzynia zaczęła rzęzić przy dohamowywaniu i na postoju na wciśniętym hamulcu. Biegi zmienia normalnie i nie wybija ich. Podejrzewam konwerter.
– Ucieka płyn z chłodnicy – wyciek nawet zlokalizowałem ale nie mam już siły oddawać tego auta po raz kolejny na warsztat
– Przebieg prawdopodobnie kręcony – ale wątpię by ktoś uwierzył, że prawie 25 letnie auto w tych pieniądzach miało oryginalny (i niski) przebieg.
Do auta dorzucam chłodnicę w dobrym stanie, oryginalne radio na cd i kasety (stan nieznany) oraz trochę pierdół typu silniczki wycieraczek reflektorów etc. Silniczków nie sprawdzałem – dostałem z pasem przednim.
Mam nadzieję, że Volvo trafi w ręce osoby, która da mu odpowiednią ilość miłości gdybym miał gdzie je trzymać i miał więcej czasu to bym sobie je powoli robił, ale jak już wcześniej zaznaczyłem – nie mam ani tego ani tego i stąd decyzja o sprzedaży


Kontakt: 579-osiem zero zero-730
Lokalizacja: Gdańsk

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.