Seat Ibiza
SEAT Ibiza 1.9 SDI. Trzy ostatnie litery, są gwarantem bezawaryjnej i taniej eksploatacji, co oznacza, że masz do czynienia z doskonałym samochodem na dojazdy do pracy. W innych rolach też się sprawdzi, chociaż patrząc po zdjęciach, trudno uznać ten wóz za reprezentatywny. Kiedyś kolega zapytał mnie, co ma ten samochód na wyposażeniu? Odpowiedziałem mu pytaniem: Panie, a czego nie ma?
- Nie ma elektrycznej regulacji szyb po stronie kierowcy. Samo okno jest unieruchomione (strona pasażera działa)
- Nie ma manualnej regulacji lusterka z lewej strony (uszkodzone lusterko)
- Nie ma też nawiewu na pierwszych trzech biegach
- Siedzenie kierowcy nie składa się
- Prawdopodobnie jest też luz na układzie kierowniczym
- Sporadycznie słyszalne stuki zawieszenia
Samochód ma za to:
- „fachową” naprawę blacharską (wychodzi rudy płomień z błotnika)
- kilka wgniotek i rys
- zmatowiałe reflektory (jeszcze potrafią świecić)
- przebicie w układzie elektrycznym (lekko podświetlają się wskaźniki przy wyłączonym silniku – widoczne po zmroku)
- Ma też bardzo niski (jak na taki silnik) przebieg – 186 tysięcy km. Rośnie niespiesznym tempem (samochód jest użytkowany, co jakiś czas)
- Zdecydowanie zdrowy motor. „Setka” na prędkościomierzu, pojawia się niemal sekundę szybciej, niż w deklaracji producenta. Średnie spalanie przy mojej jeździe, oscyluje w granicy 5-6 l/100 km
Ibiza nie imponuje listą wyposażenia. Samochód ma wspomaganie kierownicy, (połowicznie) elektrycznie otwierane szyby, radio, ABS, 4 poduszki powietrzne.
Po zakupie, w pierwszej kolejności zrobiłbym serwis olejowo-filtrowy i wymienił opony. Pierwsza rejestracja w kraju: 06.10.2004. Przegląd: 20.12.2024. Polisa OC: 04.10.2024
Cena samochodu, to 3,5 tysiąca złotych, do negocjacji (trudno wycenić mi wartość auta w tym stanie, dlatego jestem skłonny do ustępstw, popartych sensowną argumentacją)
Lokalizacja: Warszawa, 04-285
693 642 osiem sześć siedem
Cena: 3500